?

Log in

You never know what you had until its gone. Whats upppp. This… - ShEs JuSt wAiTiNg fOr ThE sUmMeR TiMe [entries|archive|friends|userinfo]
Jessica

[ website | my deadjournal ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Nov. 7th, 2004|09:11 pm]
Jessica
You never know what you had until its gone.

Whats upppp. This week was kinda boring. I had school Wednesday, Thursday and Friday which sucked. Friday I wasn't really allowed out. Me and Devin hung out for a little.. it was fun. Then we met up with Chewy and we all went to Brownstones which was also fun. My mom picked me up from there at like 9:30 which suckkeddd. I wasn't allowed out late cause I had the SATs in the morning.

Yeah so Saturday morning I took the SAT II: Writing Test. It was soo boring but at least it was only an hour long. Then after that I just hung out around the house and then me and Devin went to the mall. I love shopping lol nd I was so in the mood to spend money. I got stupid stuff though, I got 2 magazines, a really cute shirt and this lip stuff from Bath and Body Works. Then we got dinner there and then we went homee. Thennn at like 8 my family came over for my birthday. I got lots of nice stuff, I got 3 new perfumes: Chance by Chanel, a Curious gift set by Britney Spears, and DKNY Be Delicious. Annd I got $45 in cash nd $50 to Maceys.. I got another real Coach bag from my Aunt Jeanne which I LOVE.. I got a real Dooney and Bourke wristlet from my grandma, so cute<3, .. a mug from Nikols<3... Mean Girls on DVD.. annnndd my grandma still has to take me shoping.. soo yeah I think thats all. Yayy I was so happy. lol I have like a million perfumes now.. cause I also have Ralph by Ralph Lauren, Lilu, and Beyond Paradise and none of them are almost done.. so yeahhh.

Then today was boring. I went to an open house at C.W. Post and I ended up really liking the school a lot.. then I came home and Devin couldn't hang out so I went online and played with my iPOd, and then I just relaxed and watched Mean Girls.. I love that movie so much. Then I ate dinner and went to work, which was fun lol. Then me and Amanda went to Target and I got another magazine. Annd now I'm home and I'm bored.

Okayy well I'm gonna go. Bye<33
linkReply

Comments:
[User Picture]From: slanted_
2004-11-07 11:57 pm (UTC)
magazine freak!! ;)
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: xo_sunkissed_ox
2004-11-08 04:20 am (UTC)
haha i'm bringing them all to school!!! :-D
(Reply) (Parent) (Thread)